מי-נוי מתמחה בתכנון בנייה ואחזקה של בריכות נוי, אקווריומים, מפלים, מזרקות ומסכי מים לבתים פרטיים, לגינות, משרדים ומוסדות.
למי נוי צוות עובדים מקצועי המקפיד על עבודה באיכות גבוהה לשביעות רצון הלקוח. אנו מלווים את הלקוח בכל תהליך הבנייה וההקמה כמו גם בסיומו על מנת להבטיח הפעלה נכונה וארוכת שנים של הבריכה והמערכות הנלוות. הלקוח יזכה לתמיכה שוטפת בפתרון בעיות מסוגים שונים הן בנושא שמירת איכות המים והן בנושאי הטיפול השוטף בדגים ובצמחייה.

תחום התמחות נוסף שלנו הינו תכנון ובניה של אקווריומי מים מתוקים ומלוחים וכל הציוד הדרוש להפעלתם.  למי-נוי ניסיון בתכנון וייצור של מערכות תאורה מתקדמות לאקווריומים מתוקים ומלוחים עפ"י דרישת הלקוח כמו גם התמחות באקווריומי צמחייה והציוד הייחודי המבטיח גדילה מהירה ובריאה.


שירותים הניתנים על ידי מי נוי:
תכנון והקמת אלמנטים של מים,מזרקות, מפלים,בריכות נוי
ייעוץ  תכנון והקמת  אקווריומים מתוקים ומלוחים לבית או למשרד
פתרונות תאורה מתקדמים לאקווריומים מתוקים ומלוחים
ייעוץ מקצועי לאדריכלים וקבלנים
שירותי אחזקה לבריכות נוי ומזרקות לפרטיים ומוסדיים

תיקון סדקים / פסיפס בבריכות שחיה מתחת למים עם ציוד צלילה מקצועי
שירותי אחזקה לאקווריומים במשרד או בבית
מערכות מקצועיות לאקווריומי צמחייה
מכירת ציוד בשיטת "עשה זאת בעצמך"
שדרוג ציוד בבריכות נוי  ומזרקות קיימות
מגוון צמחי בריכה ונוי


תהליך העבודה
על מנת לעצב בריכת נוי המתאימה לטעמו האישי של הלקוח ולתנאי השטח בגינה אנו מתחילים את התהליך בבית הלקוח במפגש ייעוץ ללא התחייבות. בפגישה נציג את יכולות מי-נוי, נגדיר יחד עם הלקוח את הסגנון המועדף עליו ואת המיקום הרצוי תוך התחשבות בתנאי השטח ובהעדפת הלקוח בכדי שיוכל ליהנות מהבריכה באופן מקסימלי. במפגש יוצגו דוגמאות עבודות, סוגי גימורים ואלמנטים שונים בעזרת תמונות, ספרים מקצועיים וכו'. קיימת אפשרות למתן חוות דעת של יועץ פאנג שווי תוך התאמה אישית לבני הבית.


שירות לאדריכלים ומעצבי פנים
אנו במי-נוי מודעים לחשיבות הביצוע האיכותי במהלך הקמת הפרוייקט עבור הלקוח שלכם.
אנו מציעים לכם האדריכלים ומעצבי הפנים ייעוץ מקצועי תוך מתן פתרונות יצירתיים על מנת להגשים את חלומו של כל לקוח ותוך התחשבות באילוצי תקציב ומיקום. מי-נוי מתמחה בהתקנת מערכות הסינון, הסחרור, משאבות, צמחיית מים ועוד.
במהלך הקמת הפרוייקט אנו מלווים את האדריכל/ית בכל בעייה המוצגת ע"י בעלי מקצוע אחרים השותפים בפרוייקט. חשוב להדגיש כי אנו משתמשים בחומרים באיכות מעולה בלבד ובציוד איכותי תוצרת אירופה אשר מבטיח שנים של תפעול נטול תקלות,שימוש בחומרים איכותים מבטיח ללקוח ראש שקט לאורך שנים.
את עבודות הבטון והפיתוח סביב הבריכה אנו משאירים למומחים בתחום זה אשר פועלים בשיתוף פעולה איתנו, דבר המבטיח איכות עבודהמעולה בכל תחום ותחום בפרוייקט.
לאורך השנים צברה מי-נוי נסיון רב בהקמה וליווי של פרוייקטים קטנים וגדולים,אנו מטמיעים את הידע שנצבר על ידינו בפרוייקט קטן וגדול כאחד.
נשמח לענות לכל שאלה
טכנית הקשורה להכנות התשתיות הדרושות להקמת בריכה או מזרקה.

© מי נוי 2005, כל הזכויות שמורות

 בריכת נוי 
 מראה של יופי טבעי בגינה הפרטית שלכם.

1
תחזוקת בריכות נוי
צלילה עם ציוד צלילה לתיקון פסיפס בבריכת נוי / שחיה. 
בריכת השתקפות קסריה
בריכת השתקפות 
אלמנט מים משולב בחניה בבית פרטי בקסריה.



פרוייקטים אחרונים


054-8075040