מאמרים
 

מאמרים המכילים מידע חשוב וטיפים בנושא בריכות נוי, תחזוקת בריכות נוי, תאורה, צמחי מים ועוד.


054-8075040

תחזוקת ציוד הבריכה
ע"י תחזוקה קלה ופשוטה הבריכה תהפוך במהרה לתוספת מופלאה בגינת הנוי שלכם. ע"י שמירה על הכללים הבאים לא רק שתוכלו ליהנות מבריכה יפה לאורך חודשי השנה אלא שתוכלו גם להאריך את חיי הציוד החשמלי המותקן בבריכה ולאפשר לדגי הנוי ולצמחייה שלכם מים צלולים ובריאים.
הוספת צמחי מים לבריכה
בעלי בריכות חדשים לרוב עושים טעות ומוסיפים כמות מעטה מידי של צמחי בריכה.
ככלל יש לגרום לכיסוי של כ-50 אחוז מפני שטח הבריכה. ניתן להוסיף נימפאות(שושנות מים), חסות מים ויקינטונים אשר יכסו בקלות ובמהירות את פני הבריכה וישוו לה מראה צבעוני וריחני.
הוספת דגי נוי לבריכה
מומלץ להוסיף הרבה צמחייה מייד עם הקמת הבריכה אך לעולם לא להוסיף מייד דגים.
המערכת הביולוגית לא מסוגלת להתמודד עם כמות דגים באופן מיידי ישר לאחר הקמת הבריכה ומילויה במים.
אם נוסיף יותר מידי דגים או נאכיל בצורה מוגזמת תעלה במים רמת האמוניה עד לרמות המסוכנות לדגים.
צמחי הבריכה
אין מחזה מהנה יותר מבריכה שופעת צמחייה מגוונת, פרחים צבעוניים ודגים בריאים. מגוון הצמחים העומדים לרשותנו יכולים להפוך כל בריכה למייצג ייחודי. הצמחים מספקים ביטחון וצל לדגי הבריכה, צורכים תוצרים אשר גורמים לעיכוב בהתפתחות אצות ומסייעים בשמירת מי הבריכה צלולים ובריאים.
איקלום הדגים
למרבה ההפתעה, רבים מבעלי הבריכות אינם יודעים כי חלק גדול מתמותת הדגים מתרחשת בשל חוסר אקלום נכון של הדגים החדשים בבריכה. רוב תמותת הדגים מתרחשת זמן קצר לאחר הבאתם הביתה והכנסתם לבריכה.
כאשר מעבירים דגים לסביבה חדשה כושר העמידות של הדג יורד בשל שינויים בטמפרטורות המים, כימיית המים ומצב המכונה סטרס אשר גורם לירידה בעמידות הדג בפני שינויים אלו.
בטיחות בבריכת הנוי
בריכת נוי מספקת הנאה רבה לכל המבקרים בגינה, ע"י שמירה על מס' כללים פשוטים נוכל לוודא שהשימוש בה יהיה בטוח ונטול תאונות.